Tuesday, February 14, 2012

دوخط اول با عکس ها رو میزارم به حساب اسم این پست

صب از خاب بیدار میشی
IMG_2225
جای آینه خالی
IMG_2224


صب از خاب پا میشی
همه چیز یادته همه ریدن های زندگیتو یادته همه چیز از دیشب رو یادته هیچ چی عوض نشده فقط چند ساعت ازش گذشته
وقتی  به مشکل میخورم همیشه اولین چیزی که به ذهنم میرسه اینه که فردا صبش که از خاب پا میشم جای خودم نباشم . بیرون از خودم باشم و ببینم که تمام مشکلات رو دوش منی هست که دیگه من نیستم


جای آینه خالیه
جای آینه خالیه جاش اونجاست به اون میخ اما آینه سر جای خودش نیس این مهم نیس که کجاست  میدونم ،تو اتاقه خواهرمه که میخواسته قبل رفتن سر کار آرایش کنه. مهم اینه که آینه نیس و من وقتی که توقع دارم که به جای همیشگی آینه نگا کنم و خودم رو ببینم  جاش می خونم ریپ می

3 comments:

Sahba said...

برنامه هه که بهت دادم به کارت اومد؟

Unknown said...

آره علی . با همون اینو پست کردم :)

Unknown said...

البته اونم سرعتش تو پابلیش پست افتضاحه که بخاطر همون داستان وی پی انو این حرفاس